Proszę Państwa,
poniżej umieszczam mail od dilera z Lublina. Jest to odpowiedź na pytanie dotyczące dostarczenia części do windy.
—————————————————————————-
Witam,
Proszę Pani, części zamówiłem lecz musi Pani wziąć pod uwagę, że Włosi dopiero w poniedziałek zaczęli pracować i muszą się trochę rozkręcić. Wczoraj zapytali mnie o ofertę bo nie mogą znaleźć choć wcale nie robili przed urlopem.
Myślę że do końca tygodnia dostanę jakąś informację kiedy przyślą mi części dla Państwa.
Pozdrawiam, Andrzej Kincel
—————————————————————————-
Ps.
I jeszcze jedno: nie jest możliwe zrezygnowanie z dotychczasowej firmy windziarskiej w trakcie awarii windy – rozmowy z inną firmą zajmującą się serwisem wind były prowadzone już 2 miesiące temu – uregulowania prawne zabraniają tego. Nowa winda kosztuje ok. 150 tys.
IL