Ponieważ okazało się, że jest sporo niezgodności w wykonaniu umowy montażu windy, został sporządzony protokół niezgodności.

Przedstawiciel firmy Schindler zaproponował nam rekompensatę w postaci przedłużenia gwarancji z 36 do 48 miesięcy. Nie wyraziliśmy na to zgody, ponieważ przedłużenie gwarancji w obliczu tego, że na serwisowanie windy wybraliśmy opcję „all in” nie daje nam zasadniczo niczego.

Zaproponowaliśmy inne rozwiązanie, czekamy na odpowiedź przedstawiciela firmy.

 

2 Comments

  • Strumyk pisze:

    Proszę o informację czy ta historia z lipca znalazła swój finał. Jaka była Państwa propozycja i jaka jest odpowiedz firmy Schindler.

    • admin pisze:

      Ponieważ odpowiedź musiałaby zawierać pewne szczegółowe dane dotyczące umowy z firmą Schindler prosimy o kontakt telefoniczny lub o wizytę w węźle w czasie dyżurów Zarządu.
      Możemy wtedy udostępnić wtedy wymianę maili między stronami i wszystko stanie się jasne.
      Ogólnie – dostaliśmy to co zaproponowaliśmy jako rekompensatę za odstępstwa od umowy.
      IL

Previous Post
«
Next Post
»