Wszystkich obecnych na zebraniu zachęcam do umieszczania komentarzy.

IL

———————————————————-

PROTOKÓŁ ZEBRANIA WŁAŚCICIELI

Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Strumykowa 25 ABCD

30.03.2011

Porządek zabrania:

1. Otwarcie zebrania: Prowadzenie Mieczysław Atłachowicz, protokołowanie Krzysztof Chmielnik, obecnych 16 właścicieli. Stwierdzono, że zebranie nie ma mocy do podejmowania uchwał i że wszelkie uwagi obecnych na zebraniu są jedynie propozycjami.

2. Omówienie sprawozdania merytorycznego i finansowego. Nie zgłoszono istotnych uwag.

3. Prezentacja propozycji planu gospodarczego na rok 2011. Przewidziano następujące prace poza działaniami bieżącymi:
A. Wymiana poziomej części instalacji wodnej z uwagi na stan zagrażający poważną awarią – przewidywany koszt: 50.000 zł
B. Ocieplenie stropodachu z uwagi na znaczne braki izolacji cieplnej i wychładzanie górnych kondygnacji budynku – przewidywany koszt – 40.000 zł (zadanie przeniesione z roku 2010)
C. Ocieplenie południowych ścian szczytowych z powodu wychładzania mieszkań znajdujących sie w końcach obu skrzydeł – przewidywany koszt 135.000 zł. Zadanie będzie realizowane w trzeciej kolejności, o ile pozwoli na to sytuacja finansowa.
Propozycje planu uzyskały akceptację zebranych.
4. Sprawy różne.
W sprawach różnych poruszono następujące kwestie:
1. Propozycja uaktywnienia strony internetowej.
2. Postulowano lepsze dopilnowanie regularnego wywieszania informacji dotyczących remontów bieżących na tablicach ogłoszeniowych.
3. Wyjaśnienie spraw związanych z kwestią przestrzegania właściwego reżimu pracy węzła cieplnego. Zarząd stwierdza słaby odbiór ciepła w kilku skrajnych mieszkaniach. Obecni zaproponowali wykonanie audytu cieplnego budynki i inwentaryzacji instalacji CO.
4. Zaproponowano zbudowanie wiatrołapów i remont drzwi wejściowych do budynku (klatka D)
5. Postulowano likwidację budek dla kotów. Zarząd zadeklarował zwrócenie się z tą sprawą do osób, które budki postawiły.
6. Zgłoszono zastrzeżenia do jakości sprzątania i zaproponowano zmianę firmy sprzątającej.
7. Zgłoszono konieczność zmiany informacji o telefonach awaryjnych
8. Zaproponowano powiększenie składu zarządu o Panią Iwonę Lewicką, jedną z właścicielek naszej Wspólnoty.
9. Zaproponowano, aby uchwały przed zbieraniem podpisów wysyłać do mieszkańców wspólnoty.
10.Uporządkować funkcjonowanie blokad wjazdowych. Naprawić uszkodzenia i nie pozostawiać ich otwartych. Wymalować na jezdniach przed blokadami koperty zakazujące postoju.
11.Zgłoszono zastawianie lewej strony wyjazdu na ulicę Zdrojową przez parkujące tam ciężarówki, co ogranicza widoczność.
12. Zaproponowano ustawienie śmietników w miejscach parkingowych.
13. Zaproponowano postawienie znaku zakazu wjazdu dla samochodów
dostawczych.
14. Zgłoszono zastrzeżenia do pracy Gospodarza Domu.
15. Stwierdzono znaczną dewastację placu zabaw dla dzieci i fakt zbierania się na nim        grup młodzieży. W tej sprawie dalszego funkcjonowania placu zabaw należy zdaniem       zebranych zorganizować dyskusję wśród mieszkańców.
16. Wymalować na parkingach linie, aby skłonić parkujących do właściwego parkowania.

Protokół sporządził

Krzysztof Chmielnik

5 Comments

  • IwonaLewicka pisze:

    Jak dowiedziałam się, rzeczywiście Biedronka rozliczyła się ze Wspólnotą i nawet związane to było z rynnami (ale nie z ich czyszczeniem) ;-) . Panowie z Zarządu po szczegóły zapraszają na swój środowy dyżur.

  • IwonaLewicka pisze:

    Na zebraniu Wspólnoty w marcu 2010 roku Zarząd poinformował obecnych o tym, że w zamian za udostępnienie Biedronce terenu, Biedronka wykona określone prace na rzecz Wspólnoty – zdaje się, że była mowa o czyszczeniu rynien – sprawdzę to i napiszę.

  • Mieszkaniec pisze:

    Trzeba zająć się koniecznie placem zabaw. Albo odbudować – podobno Biedronka miała dać fundusze w zamian za podłączenie się do trafo, albo zagospodarować w inny sposób. Oczywiście po uzgodnieniach z mieszkańcami.

  • Współwłaściciel pisze:

    Uwagi do protokołu:
    pkt.3 – propozycje nie uzyskały akceptacji – postanowiono, że po audycie cieplnym odbędzie się jeszcze jedno spotkanie mieszkańców, aby zdecydować co dalej
    pkt.12 – chodzi o kosze na śmieci przy wyjściu z garaży
    pkt.14 – zastrzeżenia to za dużo powiedziane, były uwagi dotyczące zakresu obowiązków Gospodarza
    Były krytyczne uwagi dotyczące prazy Zarządu, których nie uwzględnił p.Chmielnik w tym protokole.
    Pytanie: jaki jest harmonogram działań panów zarządzających? Ile czasu oni potrzebują, aby kupić i postawić kosze na śmieci w garażach, ile czasu będzie trwało stawianie znaku zakazu wjazdu dla samochodów dostawczych? itd.